Blondie

Jag har förstått att det sitter en del ute i stugorna ikväll med rejäl söndagsångest... Jag vill bara säga att jag känner med er fast jag kan knappt förnimma känslan själv efter sex veckors ledighet, å än är den inte slut. Men eftersom jag i vanliga fall har en sysselsättningsgrad på 162,5% så tycker jag att jag är mer än värd min långledighet. Fast knappt hinner man väl blinka, så är jag inne i snurren jag med igen...

Å medan ni har ångest och vrider och vänder på er i sängen (å förbannar att ni i te gick upp tidigare i morse så ni är trötta nu) så ska jag kolla på film och mysa med brandmannen. Jag håller på att omvända honom från macho till mjukis, häromkvällen fick han se Flashdance och ikväll blir det Blondie med Gynning. Å nyttigheter, vad har hänt med mej liksom.... :-/

Nu ska jag bara lyckas locka ner brandmannen från vinden där han spenderat en hel del tid de senaste dagarna...

Kommentera inlägget här :