Croodarna vs. Star Wars

Vilken solig och fin dag det verkar ha varit idag, riktigt vårväder, me like :-)
Själv har jag mest varit inomhus, vi passade på att gå på bio på Heron city. Jag trodde nog att det skulle vara ganska lugnt där idag, men icke. På Heron är det jämt full rulle oavsett väder, massor med familjer och ungar som yrar runt överallt. 
Vi såg Croodarna, en förhistorisk animerad äventyrskomedi där världens första familj ger sig ut på sin livs resa. Den hade fått toppresensioner och jag hade bara hört positivt om den innan, men när ska jag lära mej att jag inte gillar barnfilm? Fast barnen var nöjda och skrattade högt flera gånger. Själv tog jag små surfpauser imellanåt, läste ikapp några bloggar och så. Man får vara tacksam för dagens teknik som gör det möjligt att vara en så där lagom engagerad supermorsa ;-)
 
 
 
 
Å inte blev det bättre ikväll. Måns har tagit makten över TV'n och tvingat alla att se Star Wars episode III - mörkrets hämnd. En amerikansk science fiction-film, huva huva, jag kan inte tänka mej nått värre. Men han ska ha cred för att han orkar kolla på en hel långfilm med full koncentrion utan att begripa ett ord som sägs. Undra just hur länge jag skulle orka kolla på en otextad rysk film....
 
 
CROODARNA VS. STAR WARS 0-0

Kommentera inlägget här :