Pärlplatta

Idag har jag fått många komplimanger för min tröja
Det är ju kul
Speciellt eftersom det är en tröja som jag köpte för nästan tre år sen, och som mest legat i garderoben
Kanske kan den äntligen få börja leva?

Jockes kommentar om min tröja va:
"den ser ut som en pärlplatta..."
Jag har funderat, men jag kan inte komma på om det är positivt eller negativt när det kommer från en 35-åring
Om en femåring sagt det skulle jag bli glad och smickrad

Sen har jag hämtat ut ett set som jag beställde från Me & I
De va om möjligt ännu mysigare och finare än när jag provade dem på visningen
Kan iofs bero på att jag fick rätt storlek nu
Brallorna kommer bli favvisar
Precis som mina röda långkalsonger från Me & I

Shit, vilken fin rabatt jag kommer få av Pernilla nu efter all den här gratisreklamen.... ;-)

Kommentera inlägget här :