På dagens schema: misshandel å lunch me pojkvännen

Direkt efter jobbet idag åkte jag till Farsta och blev misshandlad av min tandhygienist. Det är verkligen inte kul. Det spelar ingen roll hur stor och stark jag är, eller hur cool jag är hos Anna, min tandläkare. När hygienisten börjar peta å pilla å ta bort tandsten, då känner jag mej liten och totalt utelämnad. Hur kan det göra så vansinnigt ooont?

Efteråt åt jag lunch med min pojkvän. Mycket trevligt att kunna äta, prata och mysa på tu man hand en helt vanlig torsdag. Fast va dyrt det är att äta lunch i ett förortscentrum söder om stan. Två ceasarsallader med dricka och kaffe för 338:- exklusive bröd (men jag såg att han tog en brödskiva i alla fall). Fast det kanske kostar så för alla "vanliga" arbetare ute i svängen. Mina referenser är eventuellt något skeva då jag kan äta frukost, lunch, frukt, mellanmål och kaffe på min arbetsplats för sammanlagt 19:- per dag.


Kommentera inlägget här :