Modig

I eftermiddags var vi på Heron City och kollade på den nya animerade filmen "Modig"
En film helt rätt i dessa "genustider" om en stark och modig prinsessa som inte vill vara fin och till lags
Hon vill till och med välja själv vem hon ska gifta sig med.... ;-)
 
Melina bjöd med en kompis som fyllt år
I april, ja oj vad tiden gå snabbt, men det blev en väldigt uppskattad födelsedagspresent
Jag är sjukt impad över att de orkade hålla koncentrationen i 1 timme och 40 minuter plus reklam
Det är mer än vad jag orkade kan jag erkänna
Jag plockade upp min telefon och smygpillade lite på den några gånger
Kollade mail, skickade sms, läste några bloggar och loggade in på fejan
Å hela tiden kände jag mej som världens sämsta förälder, men barnfilm är verkligen inte min grej
Fast barnen var mycket nöjda och glada
Å det är väl huvudsaken :-)
 

Kommentarer :

#1: Lotta

Känner så igen mig. Fixar typ inte att gå på bio överhuvud taget. Blir sjukt rastlös!! Tur att pappan i familjen inte har några som helst problem att gå själv med killarna:-)

Svar: Jag går gärna på bio och ser VUXENFILM, det är ju riktigt mysigt och avkopplande, å händer alldeles för sällan :-/
Yta & djup

skriven
#2: Anonym

Kan vi inte ta en biokväll? Vore riktigt skönt :)

Svar: Yes Linda, det vore kul att gå på bio. kan vi inte se en riktigt tjejig ejejfilm :-)
Yta & djup

skriven
#3: Anonym

Det var jag som skrev // linda :) kram

skriven

Kommentera inlägget här :