Air Wick

Jag är Buzzador och har fått möjligheten att testa doftpinnar från Air Wick. Jag har packade upp mitt paket på en gång och placerade genast ut en vas med pinnar med doften Cool Linen & White Lilac i badrummet. Jag klämde i och tog alla förpackningens sex pinnar på en gång, och efter en liten stund spred sig en härlig doft i hela huset.
Efter två timmar fick jag huvudvärk orsakad av en överdos av "Sköljmedel och Syren". Jag slängde bort två pinnar och insåg sen att fyra pinnar var lite mer lagom.
 
Jag kan verkligen rekommendera dessa doftpinnar sov ska hålla fräsch doft i fyra veckor. Hela huset doftar rent, fräscht och nystädat utan att man behöver lyfta ett finger. Men sen får man ju hoppas att gästerna inte tar i från tårna och nyser så dammet yr, för då blir man ju avslöjad på studs.
 
Om nån är sugen på att prova är det bara att hojta till. Jag har ett par förpackningar kvar som jag kan dela ut till vänner som precis som jag inte hinner städa lika ofta som de önskar..... ;-)
 

Kommentera inlägget här :