Inget annat än ett spretigt inlägg om min kväll...

Jag ligger som en strandad säl i soffan. Jag har kollat på "jakten på det perfekta livet" med Hanna Hellqvist (det är så hon heter). Ibland träffar hon verkligen rätt, vad är det vi jagar egentligen? Och för vems skull?

I magen ligger en stor portion pasta med oxfilé och svamp. Hjärtat har kompistankat energi på Casa Buongiorno. Tjejmiddag med Anna, Lisa och Vompan. Ingen behövde handla, ingen behövde laga mat å ingen behövde röja undan hemma, hur enkelt som helst, toppen....!

Corsan fick prova på lite snökörning ikväll. Det gick bra, men fy va blött det va. Corsan är toppen att ta med sig på äventyr, jag kan parkera den var som helst. Problemet är bara att det inte alltid är lika lätt att få ut bilen ur luckan sen. Ibland är det lite väl trångt....

Nä, tack å bock för den här dagen. Nu duscha och tvätta ut allt torrschampoo (min räddning vissa dagar) ur håret. Sen sova.... Zzzzzz.....
Imorgon är en ny dag, full av jobb och studier. Natti Natti.... Snark...

Kommentera inlägget här :