Semester på riktigt

Idag börjar min semeser. Visst, jag har varit ledig en hel del sista månaden, varit i Turkiet å varit föräldraledig med de små, men idag är det min första semesterdag. Solen skiner och livet känns allmänt härligt.
Coorsan styrde ut till landet och där tog jag mej en lång och skön promenad i naturen. Bland flugor, fjärilar och fåglar, hästar och kor, ormar (okej det va en kopparödla), fästingar och myror...
Tillbaka i stugan hoppade jag över duschen. Plockade istället med mej shampo, balsam, tvål och handduk och gick er till bryggan. 22 grader svalt i vattnet, men det va skönt bara man kom i, soltorka på bryggan med en kopp kaffe i handen... Livskvalité :-)
Mamma och pappa bjöd på middag och sen åkte jag hem till "stan" igen, härliga semester...
 

Kommentera inlägget här :