Smygrenovering....

Jag har tagit en paus med litteraturläsningen, och tar hand om mej själv istället. Det finns en mängd saker som jag skulle behöva ta itu med innan jag rasar ihop. Det inre är under kontroll, men det yttre... Oj oj oj...

Jag ska konkretisera och skriva en lista (jag älskar listor och känner total tillfredsställelse av att få bocka av) men inte idag...

Idag passar jag på att lägga en ansiktsmask. Jag passar på eftersom Måns inte är hemma. Han gillar nämligen inte människor i mask. Igår formligen kastade han sig ut ur bastun i badhuset när en kvinna med mask klev in. Å då ska ni veta att Måns är en riktig bastukille.

Melina reagera inte överhuvudtaget, hon tittar alltid på mej som om jag vore knäpp i huvudet. Efter en kvart suckade hon och sa:
-Ska du se ut så där idag?
Å då tror jag främst hon syftade på att jag gick runt endast iklädd strumpbyxor och BH.

Kommentera inlägget här :