Omslagsflicka

För ett par veckor sen såg jag i Englas blogg att hon ramat in sitt Mama-omslag och hängt upp det på väggen tillsammans med några andra bilder. Det va ett fint arrangemang och ett coolt sätt att få visa upp ett "annorlunda" jobb.

Nu har tanken slagit mej att jag kanske borde göra detsamma. Nämligen hitta en fin ram och en hedersam plats i hemmet att hänga mitt Värden-omslag på. Vad tror ni om det?
Hiss eller diss... ;-)

Jag önskar att jag hade tagit bättre hand om mitt mediaförflutna. Idag hade det varit kul att titta på 20 år gamla Bullen-filmer å sånt, men då när det begav sig var det stor stor skämskudde. Detta innebar att alla band med tv-inspelningar är väl undangömda, så väl undangömda att jag inte hittar dem själv ens :-(
Kan det finnas nån som har kvar Babyboom-inspelningen med Emma Wiklund och Ann Söderlund? Vet att det va många av "er" som spelade in från tv... Vill så gärna kolla (bakom en stor kudde förstås).

Bilden är lånad från:
www.englasshowroom.com

Kommentera inlägget här :