Melina & Männen

Min unge är hysteriskt rolig
Vi kollar TV tillsammans
Vårt nya favoritprogram, sjukhuset
Melina är helt uppslukad
Hon ska bli läkare när hon blir stor
Och jag har lovat att förhöra henne och hjälpa till så mycket jag bara kan

Hursomhelst....
Programmet går på TV 3
och det betyder ju en hel del reklam...

"Mmmm... Marabou!! Mamma Marabou får man bara äta på lördagar. Visst är det choklad, hur kan jag veta det?" (Marabou)

"Mamma, du får cykeln på köpet!!" (Elgiganten)

"Åh va mysigt, åh va härligt, åh jag vill booo där" (Birka Cruises)

"Det här är min favorit. Min bästa bästa reklam... Hi hi hi" (Dressman)

Alltså, hennes favorit. Avklädda män i färgglada kalsonger... Nog för att jag visste att hon är svag för äldre män, men att det gått så här långt hade jag ingen aning om... 

Kommentera inlägget här :