Jogg goes fashion

Igår hade jag och Jocke barnvakt ett par timmar och gissa vad vi gjorde då?
Spenderade ett par timmar på Stadium
Snygga träningskläder är bästa motivationen för att komma iväg och träna
I alla fall för mej...

Hela studiebidraget och halva lönen brändes på linnen, tröjor, byxor, strumpor, jackor, badkläder och skor
Nu är både jag och Jocke välekiperade så nu går det inte längre att skylla på bristfällig utrustning

Ska tillägga att killen som hjälpte mej att prova ut skorna tyckte att jag hade ett väldigt fint, lätt och rakt löpsteg
Min far kommer bli väldigt stolt när han får höra det
Synd bara att jag har så fruktansvärt taskig löpkondis, vad hjälper det där fina löpsteget då...?

Men nu blir det färg och fashion i löpspåret mina vänner
Signalklädd, jajamen....

Kommentera inlägget här :