Dagens meny

Snubblade över tröskeln efter ett par timmar på jobbet
Lite stressad, bara mellanlanda hemma och peta i mej lite lunch innan träningen
Då möter detta mej....



Snickaren på vinden hade gått ner två våningar och förberett lunch till mej
Är han inte helst fantastisk...
Behöver jag säga att jag blev både stark och snabb efter den härmåltiden

På tal om mat så ska jag även visa dagens middag
Jag provade ett nytt recept som jag rivit ut ur en tidning för ett tag sen
En variant av minicalzone och pirog
Sååå goda, till och med småfolket åt med god aptit
Perfekt picknick mat, jag sparar receptet till vårens och sommarens alla utflykter


På G in i ugnen 200 grader, ca 15 minuter


Nygräddad, serveras med en god sallad o lite gräddfil

Nu undrar ni ju säkert vad jag fick till frukost också, havregrynsgröt med rivet äpple och kaffe
Å en banan till mellis.... ;-)

Kommentera inlägget här :