Jag är verkligen inte en person som tittar...

img_5394 (MMS)

Jag är verkligen inte en person som tittar mycket på tv. Jag följer ett par tv-serier, that's it!! Ibland önskar jag dock att jag kunde njuta mer av tv, men jag är för rastlös och så har vi för lite rutiner här hemma tror jag. Ikväll försökte jag verkligen kolla på Robert Gustavssons nya serie på fyran. En hel halvtimme härdade jag ut, för jag ville verkligen bli biten, men det gick inte. Så töntig, så förutsägbar, den gav mej ingenting. Förra veckan försökte jag kolla på Partaj, men de va alldeles för tramsigt det me. Det finns nog inget jag tycker värre om än att slösa bort livet och dess dyrbara timmar med dålig tv, sånt som inte berikar mig på något sätt.... Ikväll väljer jag därför att öppna upp Morgan Allings bok: Kriget är slut. Inte en dag för tidigt. Jag har lånat den i andra hand för tre månader sen och jag vet att det finns folk som står på tur att låna den, inte bra. Om jag fastnar i boken hinner jag läsa ut den innan min måste-serie har säsongspremiär om drygt en vecka....

Kommentarer :

#1: Pernilla

Ååå vännen du har en bra bok framför dig!!! Jag läste

Ut den på en dag sen tog Moa över och även

Hon läste ut den på en dag :)

skriven

Kommentera inlägget här :