Vilse bland bomull och polyester....

Här är min garderob, snälla hjälp mej någon.... Jag har precis plockat undan alla sommarkläder och kläder som jag inte använder längre. Nu står jag med en flyttkartong full me varma koftor och tröjor som jag packas upp inför vintern, och jag har inte en aning om vart jag ska få plats med dem. Suck.... Jag skulle verkligen behöva hjälp med att styra upp lite, jag tror jag behöver en stylist.
Igår när jag skulle iväg på min kurs tillsammans med diverse höjdare i kommunen fick jag total black-out. Jag hade absolut inget att ha på mej, och jag vet inte hur många ombyten jag provade. Det slutade med att jag drog på mej ett säkert kort, skjorttunika och stretchjeansen från Esprit, den kombon funkar i alla lägen. Men det känns inget kul, för jag hittar knappt mina saker längre. Jag vet att jag har massa fina plagg i garderoben, men jag vet inte var de är och när jag väl hittar nått, då har ingen aning om vad jag ska kombinera det me....
Nä skicka hit en hantverkare som kan sätta upp fler hyllor och en stylist som tar hand om rensning. TACK!

Kommentera inlägget här :