Nyheter från Blomstergränden....

Veckans barnfria utflykt: Underbara barn- mässan i Älvsjö +++

Veckans sjukdomar: Halsont, feber, snuva +

Veckans medicinering: Esberitox, alvedon och Fisherman´s friend ++++

Veckans käraste återförening: Guido hittar tillbaka efter flera månader på vift och Måns blir överlycklig +++++

Veckans motion: Pga sjukdomar är det bara Melina som kommit iväg på sin dansträning den här veckan ++

Veckans modell: Shit va snygg du va Blomman +++++

Veckans bästa köp: Ceriserosa gummistövlar från Didriksons 1913 till lilla fröken +++++

Veckans föreläsning: Stressdoktorn Thomas Danielsson ++++

Veckans vänner: Yvonne, Lisa & Carina, våra möten förgyller min snoriga tillvaro +++++

Veckans blomma: Tack för ljungen mamma +++++

Veckans läsning: Jag skrattar, gråter och förundras fortfarande över Bingos knasiga liv ++++

Veckans studier: Människans evolution ++

Veckans TV: Desperate Housewives, sista säsongen och jag njuter av varje sekund +++++

Veckans väder: Regn, kyla och mörker +

Veckans mest otippade: Jag är klar med min VFU-uppgift med sex dagar marginal +++++

Veckans nykomling: Söta söta Vera, välkommen till världen +++++


Nu ska jag avsluta veckan med en tvådagars kurs i "presentationsteknik och retorik" hoppas på +++++

Kommentera inlägget här :