Hiss och Diss

DAGENS TOPP TRE

Nummer 1
Lilla Gumman, föreläsning med Elaine Eksvärd och Annika R Malmberg
Kommunikation, stiltyper och härskartekniker
Lärorikt, tänkvärt och roande

Nummer 2
Fotvård och nagelfix hos Jenny på Tingeling
En stund av ren och skär njutning
Resultatet är två babylena och lavendeldoftande fötter
Redo att gå barfota i sandaler

Nummer 3
Mina magiska och underbara ungar i projektgruppen
De tar till sig mina knasiga idéer och vågar prova
Förra veckan dansade vi som stenar och lingonris
Idag har vi förtrollat pinnar till ormar, broar, trollstavar och träd


DAGENS DISS
Julkalendern, Tjuvarnas jul
Jag älskar att titta på julkalendern
Jag vill sitta och titta tillsammans med mina barn och ha en mysig stund
Tyvärr hade jag inte möjlighet att se kalendern idag
Men barnen hade sett ikväll, och vet ni vad
Måns vill aldrig se igen, han är rädd för tjuvarna
Med andra ord, inget julkalendermys för mej i år
Gyllene Knorren kom tillbaka.....



Elaine Eksvärd - Snygg & Smart

Kommentera inlägget här :