Dagens utmaning.... :-/


Så här i december är det kul att tömma brevlådan när man kommer hem från jobbet på eftermiddagen. Julhälsningar dimper ner från höger och vänster från nära och kära, men även från gamla vänner som man inte hört nått ifrån på länge. Sånt värmer, sånt blir man glad av....

Jag brukar utmana mig själv och försöka gissa avsändaren genom att titta på avsändarens handstil. Alltid lika kul att se om jag gissat rätt.

Men idag blev utmaningen för tuff för mej, avsändaren skickade inte med nått facit. Dvs avsändaren signerade inte kortet :-/
Kortet är adresserat till Fam: Jocke Rudbo. Det är vi det....
Men vem är du???


Kommentarer :

#1: Lotta

Så där lyckas min mamma gör ibland, kallas julstress...

Lycka till med gissningen!

skriven
#2: Lotta

Så där lyckas min mamma gör ibland, kallas julstress...

Lycka till med gissningen!

skriven

Kommentera inlägget här :