I love Gotland

Hemma igen
Gotland va underbart på alla sätt
Jag måste tillbaka
Det finns så mycket mer att uppleva
En vecka går fort
Med oss hem har vi en massa härliga minnen
Och ett ton tvätt....

Jag ska dela med mej av lite fina bilder


Sommarlovsmys


Mina fina


Måns i Almedalen


Fiskargränd


Vackert


Småfolket övningskör


Twister på Tofta


Jag & Månsan klubbar


Barnen blir bjudna på krumelurpiller av Pippis kompis Camilla


Söt


Söt


Kallis med MO in action


Lilla fröken på Lilla Gubben


Hönan på hög höjd (oj, vilka smutsiga fötter....)


Måns Love in love


Styrman Sarah


Visby ringmur

Kommentarer :

#1: Cecilia

Vilka härliga bilder! Gotland är super mysigt!

Hade tappat bort din blogg också men nu kikar jag åter in.

Ses på dagis.

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :