Idag har jag träffat Yvonne, min kära vän ...

img_4635 (MMS)

Idag har jag träffat Yvonne, min kära vän i glädje och sorg. Idag avhandlade vi båda ämnena över en latte och en snustorr morotskaka på Castello i Huddinge centrum. Det fina armbandet från "snö of sweden" som jag har på bilden fick jag i födelsedagspresent av henne. Superfint!! Sen tog vi en runda i några butiker och lyckades hitta lite fina grejer. Lite piff till lördagens 80-tals partaj, en härlig höstkofta, en jeansklänning och ett par Bondelid-shorts på 50% rea. Än ger jag inte upp hoppet om fina varma sensommardagar....  Sen vill jag bara tala om att jag lämnade in ett par stövletter hos skomakaren. Här ska inte köpas nya skor stup i kvarten, här ska vi vårda de skor vi har. En ny dragkedja och nya klackar. 375 kr, förstår ni 375 kr!!!! Jag tycker att det va jättedyrt, man kan ju nästan få ett par nya skor för de pengarna. Men sen hade jag lite tur också, lämnade in mina glasögon på Synsam som jag tappat i backen så att båda glasen hade trillat ur. Nya glas och montering kosta gratis, toppen toppen, tack Synsam :-) Nu kikar vi på "Måns på Skansen", proffsiga, härliga, roliga Måns.

Kommentera inlägget här :