Veckan i bilder

Tiden rusar och det händer massor me roliga saker hela tiden
Jag låter bilderna tala.....


Lördag 28/8
Tjejbrunch hos Linda Sengoltz
Fantastiskt fint ordnat me mat och annat gott, och underbart lugnt och skönt utan karlar och barn
Undrar verkligen om den här 2 år gamla bilden är den bästa jag har på Linda?



Kräftskiva hos makarna Uddén på deras makalöst stora tryckinpregnerade fort
Stort imponerar på mej, dvs jag är inte ett dugg avudsjuk på deras hus...
eller deras garage...
eller på nått annat heller för den delen...




Söndag 29/8
Höst på landet. Plockade ihop lite sommarsaker, packade hem det mesta
Det är vemodigt, att känna att man sovit sista natten i stugan för den här säsongen
Vi åt middag inomhus, det gör vi aldrig på landet annars....



Måndag 30/8
Födelsedagsfika hos Linda Gahlin
Och ett par värdefulla snick snack timmar me Linda, Yvonne, Carina och Lisa



Passade på att köpa blommor till mej själv oxå, det va jag värd




Tisdag 31/8
Frissan, ny färg och ny form, fast ändå samma gamla vanliga tjej




Onsdag 1/9
Renovering pågår tydligen :-/ Allt verkar ske på en gång nu
Vad hände me trappan och badrummet???
När jag är på jobbet så tar sig dom andra tre alldeles för stora friheter




Torsdag 2/9
Jobb, jobb, jobb.... Tusen tankar i mitt huvud...
Jag lär mig nya saker hela tiden
Jag utvecklas och upptäcker att jag kan reda ut den mest knepiga knopen
Det är kul nästan jämt, men de är mycke nu




Fredag 3/9
Nu är det fredagsmyyyys......
Finns det någon skönare känsla än fredagskänsla?
Till och med barnen har börjat förstå skillnaden mellan helg och vardag, även fast de supertrivs på sin förskola
Vi frossar i godis och chips
Apan vill ha bananer....




Lördag 4/9
Gårdsfest me världens skönaste grannar. Vilken tur att vi hamnade här, just hos dom




Söndag 5/9
Familjedag på Skansen
Fokus låg på att Melina skulle lämna sina nappar till kattungarna
Jag vet just inte om barnen han uppfatta att det fanns djur i parken
Vi hade det i alla fall en supermysig dag och kanonväder
Det är ren och skär lycka att få ta med barnen på sånna här utflykter...





Lycka är ändå att ha en ballong....

Kommentera inlägget här :