Tillökning på postavi....

Det kom en postavi i brevlådan
Ett stort paket att hämta ut

Spännande för hela familjen
Vad kan det va? undrade Jocke
Och vem kan det va till? undrade barnen

Jag va inte lika överraskad
Jag visste ju att vi väntade tillökning


"Jag tror jag vet de är lego" sa Melina

Men icke, de va inget lego
De va ett par nya stövlar till mamman
Ingen mamma ska behöva frysa om fossingarna i vinter

Supermysiga, tyckte barnen
Snygga, tyckte Jocke
Rätt storlek, tyckte jag
Det va det enda som jag oroat mej lite för



Välkomna till familjen
Jag är supernöjd me mina nya Uggisar....

Kommentarer :

#1: Inas

Hej Vännen!

Härligt med lite spänning... Snygga skor. Ha en härlig fortsatt vecka goa kramar Ina

skriven
#2: Kajsa

Hej!! Var skickade du efter dina UGG's? Vill också ha! Mina vinterskor är 10 år gammal så jag tycker jag borde kunna köpa nya....

skriven

Kommentera inlägget här :