I väntan på en prins....

Är lite nostalgisk idag. Läste min gamla blogg på Familjeliv, så här skrev jag för exakt 2 år sen....

11 maj 2008
"Sitter här och väntar med spänning på att lillebror ska anlända. Dagen vi väntat på i åtta månader är imorgon. Då ska han födas... Själv har jag förvandlats till en elefant, eller en flodhäst... Hela kroppen är fylld med vätska, jag är svullen och tårna ser ut som små knoppar, och dom är omöjliga att vicka på. Snart har jag gått upp 25 kilo också. Tänk vad jag offrar min kropp för denna lilla varelse. Men nu längtar jag. Inte bara efter att bli av me all överflödig vätska i kroppen, utan också efter att få se vem han är. Han som sparkat på mej dygnet runt i 15 veckor nu, imorgon är det BF, beräknad förlossning."



Litet huvud på en enorm kropp....



Det gäller att roa sej medans man väntar



25 kilo senare, och redo för trean?


Nä, aldrig i livet......

Kommentarer :

#1: fille

klart du ska ha en till sara.. ; ) fin du är.. vill också gå ner men har INGEN karaktär alls hur gör du?

skriven

Kommentera inlägget här :