Vem är du....?

Till er kära Blogg-läsare
Nu har jag bloggat i drygt två veckor¨
Det är jätteroligt
Fast ovant
Ni vet så mycket mer om mej än jag är van vid
När vi träffas och jag vill berätta nått nytt för dej
Då har du "redan läst det i Bloggen"

Det här är ingen dagbok
Jag skriver inte vad jag gör
Det är mer tankar
Om livet
Om vardagen

Ett sätt för mej att våga sätta ord på känslor
Att reflektera och värdera
Att våga ta ställning

När jag loggar in på Bloggen kan jag se att den har många besök varje dag
Jag kanske inte kan jämföra mej me Foki & Kenza
Men många verkar hitta hit i alla fall

Mellan 25-50 unika besökare varje dag
Uppemot 100 sidvisningar varje dag
Jag vet ju inte förstås om alla läser
Men en del av er gör det förstås

Om du nu orkat läsa hela denna sidan
Allt bladder...
Lämna din signatur i kommentarsfältet
Jag är så nyfiken
Jag vill så gärna veta vem du är
Du som går in på Bloggen
Du som läser om mitt liv
Du som läser om min vardag
Du som vet mer om mej än vad jag tror

Vem är du....?

Kommentarer :

#1: Angela

Tittut...här har du mig!! Jag läser din blogg varje dag...en höjdare! vem jag är?? jag är den du lämnade en gång i tiden..hehe...

kram

skriven
#2: Cecilia

Hej, hej...här är jag :) Men du visste ju redan att jag läser här...

Ha en fortsatt skön kväll. Kram!

skriven
#3: Pernilla

Här är jag vännen, jag läser din härliga blogg varje dag :) och sen snart 12 år tillbaka finns jag i ditt liv som din vän <3 (hoppas jag ;) )

skriven
#4: Anonym

Tjolahopp!!!

Ja här har du en vän som du har bollat o stött o blött många saker med....o jag fortsätter gärna!!!!

Du modiga lena tjej...fniss... Kramar om dig Lisa<3 <3

skriven
#5: Anonym

vad duktig du är på att skriva sarah !! //kram maria

(källbrink)

skriven
#6: Linda

Halloj!

Här har du mig oxå. Fast vi pratar i telfon så måste jag endå gå in här och läsa din blogg, det är så roligt!!

Många kramar till dig från en kär gammal vän som gillar dig massor <3

skriven
#7: Kickan:)

skriven
#8: flisan

jag tycker det är så bra skrivit klockrent

skriven

Kommentera inlägget här :