Mina sköna hönor....

Klockan är över 23.00
Jag har jobbat mer än någonsin sista veckan
Massa nya intryck
Massa nytt att lära
Men jag är inte trött
Jag är pigg och glad, och fylld med energi
Jag känner att jag har hamnat rätt
Jag känner att jag blir sedd och lyssnad på
Jag känner att jag utmanar mej själv
Alla mina sinnen sätts på prov

En till orsak som bidrar till att jag mår så bra, är självklart mina fina vänner
Ikväll va vi en söt liten skara som drack te hemma hos Carina
Yvonne & Carina visade bilder och film från sin Thailands-resa
Brunbrända & fräscha
Jag fick avlägga rapport om nya jobbet
Blek & Sliten

Vad glad jag är att jag har er alla
Jag mår så bra av att vara tillsammans med er
Att bara sitta och prata och lyssna
Ert sällskap gör en vanlig onsdagskväll speciell

Yvonne, Lotta, Pernilla, Lisa, Anna och Carina
Tack för en supermysig kväll!!!

En härlig kväll me mycket kackel i hönsgården....


Sist men inte minst så vill jag skicka en stor Grattis Kram

MAX fyller 32 år idag
Hipp Hipp Hurra!!!!



Tänk att det redan gått 18 år sen sen vi träffades första gången och lärde känna varandra ute på Bosön
Konstigt att tiden går, fast vi aldrig blir äldre
Jag tror nog aldrig att vi blir äldre än 17 år i alla fall
Ha ha ha....
Jag hoppas att du har haft världens bästa födelsedag
Skickar en hälsning från förorten, rakt ut på Stureplan ;-)

Kommentarer :

#1: Lisa ström

Älskar Kackel i hönsgården....tur att det finns hönor annars skulle det vara ganska tyst i gårn....Kram

skriven
#2: Pernilla

Tack själv min underbara vän är så glad att vi träffades en liten stund i går :) hoppas att det inte dröjer allt för länge innan det blir kackel igen kram kram <3

skriven
#3: Yta & Djup

Vi måste lova varandra att fortsätta kackla trots allt som händer runtomkring oss. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :