"JAAAAAAAAAAA jullov är slut...."

Ja ha, då va det över för denna gång...
Nästan tre veckors ledighet
Eller som Melina uttryckte det: "JAAAAAAAAAAA jullov är slut, jag ska gå på förskolan"

Imorgon väntar allvaret igen...
Vardag
Rutiner
Matsedel
Veckohandling
Väckarklocka
"Dagis"lämningar- och hämtningar
Träning
Kvällsmöten
Stress
Fullsmockad almanacka

Men förhoppningsvis så....
börjar Desperate Housewives igen snart
lyckas jag tappa 3 kilo me hjälp av bra mat och träning
kommer jag hinna se mer dagsljus

Mitt nya liv börjar här och nu
Nu går jag in i en ny fas
Nu väntar nya utmaningar, nya rädslor
Nytänk
Nya erfarenheter
Ny glöd

Jag är redo
Jag är modig
Jag lovar att vara sann mot mej själv

2010 är året som förändrade mitt liv....
tänk att kunna skriva så redan den 10 januari
men jag menar det

Kommentarer :

#1: Angela

Å Sarah, du ÄR verkligen modig och stark. Jag kommer sakna dig så himla mycket!!

Massa kramar och Lycka till med allt det nya du hittar på. KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :