Härliga sovmorgon?

Hjälp, vad har hänt me me mina barn, jag känner inte igen dom...
Vi har missat varje avsnitt av "i drömmarnas trädgård" sen en vecka tillbaka
Dom har börjat njuta av sovmorgon
Idag vaknade barnen 9.30
Smög upp och väckte inte mamma förens klockan 10.30
Det är t.o.m. så at jag tycker att det är för sent
Innan vi kommit upp, klätt på oss och ätit frukost så har halva dagen gått
Vi hinner ingenting
Vi som är vana att börja dagen senast klockan 6.00
Hur gör man med alla måltider?
BVC rekomenderar Frukost, Lunch, Middag och Två mellanmål
Hur ska man lyckas klämma in det?
Och middagsluren, när ska man ta den?
Måns sover till 16.30, och när han vaknar är det mörk ute redan.
Oj, vi hinner knappt se dagslujs, än mindre vara ute i det

I tre års tid har jag längtat efter sovmorgon, nu kan jag inte ens njuta
Sovmorgon ger mej en inre stress, och en känsla av skam och skuld
Över att jag inte tar till vara på min ledighet på bästa sätt

Imorgon är det jag som ställer klockan på 8.00....


Föresten, har jag nämnt för er att jag har världens finaste barn???



Kanelbulle någon?
Här är finaste Måns Love i en härlig dress från Sobea
www.sobea.se massor me underbara kläder till dom små
Måns va mest nöjd me de blanka knälapparna. Han klappade och kände på dom hela dagen




Finaste Melina
Me uppsydd klänning från Malaysia...
eller va den från H&M?


Åh, mammas gryn....



Kommentarer :

#1: Cecilia

Vilka härliga outfits barnen har :)

Ha, ha...läste även om när ni ska iväg någonstans och kände så väl igen mig...precis som när vi ska iväg någotstans...kaos! :)

Som sagt, skicka din mailadress så får du tillgång till min blogg.

Ha en skön kväll.

Kram!

skriven
#2: Pernilla

Barnen är så fiiinnna precis som sin föräldrar :) kram

skriven
#3: felicia

söta dom är barnen... är så kul att läsa...

skriven

Kommentera inlägget här :