Den som väntar på nått gott...

För tre år sen
Den 23 januari 2007
Dagen som jag ringat in i almanackan
Dagen som jag räknat ner tiden till
Dagen då allt skulle ske
Dagen som skulle förändra mitt liv

Trodde jag
Ingenting hände
Ingenting alls

Jag trodde att jag skulle ligga på förlossningen och nysa ut ett barn
Istället tog jag en långpromenad med Ida i skogen, men inget hände



På kvällen gick jag på bio me Pernilla
Inte ens den stressen, att vara inknölad i en biosalong, fick nått att hända

Och så gick dagarna....
Inget hände, och inget hände
Inte minsta lilla värk

Men den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge....

Kommentarer :

#1: Pernilla

Ja du vännen tänk att det redan har gått 3 år sedan vi satt på Heron käkade lite mat och såg på film och undrade vem som gömde sig i magen och när den där lilla varelsen som visa sig var världens finaste Melina skulle dyka upp <3

skriven

Kommentera inlägget här :