Carina

Grattis på födelsedagen underbara Carina!!

Idag fyller min härliga Carina år. Sen 8 år tillbaka är hon en av mina närmaste vänner.  Någonstans mellan handbol,salsa, shopping och resor fann vi varandra, och upptäckte att vi va ganska lika.
Två tjejer med smak för vackra ting, yta och lyx.
Men med de djupaste och mest utvecklande samtal man kan tänka sej.
Vi har vänt och vridit på det mesta. Analyserat och dissikerat.
Två brudar med starka åsikter, som får bita sej i tungan ibland...

Idag firar du din dag med nära och kära i Thailand. Jag hoppas att du har en underbar dag, med sol, värme, god mat och rödvin. Men när du kommer hem förväntar jag mej födelsedagsparty på gammalt hederligt vis.
Jag är nästan helt säker på att du uppskattar presenten som jag skickade med.
Jag fick tänka litet men lyxigt eftersom den skulle resa över halva jordklotet.

Grattis underbara du. I love you!!!

Kommentera inlägget här :