Jag har köpt lyckan, och burit den med mej hem i en plastpåse....

Eftermiddag
Dags att bota vinterdepp
Jocke och jag lämnar barnen hos farmor & farfar
Vi åker och shoppar :-)



Superskön Skjortklänning från Peak Performance



Cool Tattoo-kofta från Lindex



Oversize multifärgad 80-tals tröja från Lindex



Svart t-shirt tunika från Lindex



Underbart härlig tunika i solgult från Peak Performance, jag ska skina ikapp me solen i sommar



Veckans nyhet i strumpbyxlådan är hallonröda, visst blir man glad av dom?



Lilla Donnan behövde också fräscha upp vårgarderoben ;-)

Nu va det inte bara jag som handlade
Utanför bild ska ni veta att Jocke köpte tre par nya byxor och ett par skor
Vi kompletterar varandra så bra, Jocke & jag
Jag köper överdelar
Jocke köper underdelar
Sen lånar vi av varandra
Eller inte



Medan vi handlade fick barnen baka frukostbullar med farmor
Självklart hjärtformade
Det är ju bara alla hjärtans dag en gång om året

Kommentarer :

#1: Cecilia

Mycket fina fynd du gjort. Jag älskar också att shoppa! De där Muminkläderna har jag också kärat ner mig i och köper till båda barnen :) Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :