Hippare Hoppare.....

Dags för schlager ikväll igen
Jag är inte på något sätt manisk
Bara lite synsk
Jag ser i min kula....
Darin & Alcazar går vidare direkt till Globen

Men jag bryr mej inte
Jag hejar på Måns
Han är den stora vinnaren i den här tävlingen
Han är redan klar för Globen
Heja Heja Mums Mums!!!

Barnen har också sina favoriter
Dom ger inte upp
Dom håller på Dogge Doggelito & Andra Generationen
Hippare Hoppare
Men tyvärr ser jag i min kula att de inte kommer vidare
Hur mycket vi än heja och stöttar dom
Men jag säger inget till barnen
Vi fortsätter att rappa, sjunga, hippa & hoppa





Japp, då vet ni hur det går ikväll...
Då kan ni heja fram sveriges curlingdamer i OS istället

Fast det är klart....
Man kan ju kolla på Melodifestivalen för söta Mums Mums skull ;-)

Kommentera inlägget här :